تهران بینی

لوکس ترین بازارهای تهران

به همان اندازه که خرید از بازارهای قدیمی خوش و خاطره انگیز می باشد، بدون شک خرید از مراکز لوکس و امروزی نیز خوبی های خاص خودش را دارد. به هر منطقه از تهران که سفر کنید، انتخاب های زیادی برای خرید از پاساژ و مراکز خرید جدید و مدرن دارید که هر کدام قیمت و کالاهای متنوعی دارند.

مرکز خرید پالادیوم
پالادیوم بیشتر از اینکه یک مرکز خرید باشد، مجموعه ای از برندهای نام آشنا، کافه، فودکورت، استخر، سونا، کلینیک های زیبایی و پوست، سالن های ماساژ، بانک، صرافی، سالن کنفرانس و همایش، بدنسازی و ورزش های گروهی می باشد که هر کدام در جایگاه خودشان یکی از لیست برترین ها هستند. در بین لوکس ترین بازارهای تهران، پالادیوم جزو اولین ها می باشد که در شمال تهران و در منطقه ی زعفرانیه واقع شده است . قیمت ها در اینجا کمی بالا هستند.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی

مجتمع تجاری میلاد نور
درست است که از ساخت مجتمع تجاری میلاد نور نزدیک به بیست سال میگذرد، اما به جرأت می توان گفت، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین و پر رونق ترین بازارهای تهران محسوب شده و مکانی مناسب برای خرید کیف و کفش، پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم صوتی و تصویری می باشد. در ۳۲۶ مغازه ی این مرکز خرید می توان برندهای معروفی مانند پیرگاردین، پوما، آدیداس، دایزل، خانه و آشپزخانه، نایک و بامبو و غیره را دید.
آدرس: تهران، شهرک قدس، میدان صنعت، بلوار فرحزادی

مرکز خرید ارگ سنتر
برای تجربه ی خریدی لوکس در تهران می توانید به ضلع شرقی میدان تجریش بروید و سراغ ارگ سنتر را بگیرید. در این مرکز خرید جای هیچ نگرانی بابت نداشتن پارکینگ نیست، چون نزدیک به ۱۰۰۰ جایگاه پارک در آن وجود دارد. بعد از پارک خودرو، می توانید با توجه به خواسته هایتان به یکی از طبقات بروید و از انواع کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای معروف دنیا، لوازم خانگی و الکترونیک و غیره خریدی عالی و البته گران را تجربه کنید.
ارگ سنتر علاوه بر قسمت تجاری، دارای فودکورت، کافه و رستوران، شهربازی، روف گاردن، شهر کتاب و آمفی تئاتر می باشد. در نتیجه، تمام افراد خانواده می توانند در این مرکز خرید لوکس لحظات خوبی را پیش رو داشته باشند.
آدرس : تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد

مرکز خرید هایلند تهران
در طول سفر به تهران اگر قصد دارید عطر و ادکلن اصل بخرید، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها هایلند می باشد. با توجه به معتبر بودن برند محصولات این مرکز خرید، قیمت ها بالاست، اما تنوع بسیار خوبی برایتان ارائه میشود.
آدرس: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان احمد قیصر

مجتمع کوروش
یکی دیگر از مراکز خرید و بازارهای تهران که لوکس و جدید بودن و داشتن امکانات تفریحی و رفاهی عالی از مهم ترین ویژگی های آن محسوب میشود، کوروش می باشد. این مرکز خرید علاوه بر داشتن واحدهای اداری و تجاری، مجموعه ای بی نظیر از سالن های سینما، فودکورت و رستوران و امکانات تفریحی برای کودکان است.
لباس و پوشاک برای تمام گروه های سنی و سیسمونی های متنوع و شیک، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و طلا و جواهرات از جمله اجناسی هستند که در این مرکز خرید ارائه میشوند.
آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر، شماره ۵۷

مرکز خرید ونک، تندیس، سام سنتر، نصر، لاله، اسکای سنتر لواسان، مرکز خرید روشا، مگا مال، دنیای نور، الماس و مرکز خرید اطلس نیاوران از جمله مواردی هستند که می توانند در لیست مراکز خرید و بازارهای تهران با چهره ای مدرن و امروزی، قرار گیرند.


 

این مطلب در تاریخ شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ارسال شده است .
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .